zaterdag 25 september 2010

Hallo, voor zowat alles wat te maken heeft met grafische vormgeving, layout, ontwerp van logo's, geboortekaartjes, menukaarten, wijnkaarten, naamkaartjes, uitnodigingen (trouw, feestjes, verjaardagen,...), folders, affiches, fotobewerking, ... kan u bij mij terecht. Ook ben ik amateurfotograaf maar wel met degelijk materiaal, in het bezit van 4 lenzen en statief. Huwelijken doe ik echter niet omwille van te weinig ervaring maar portretten, sportevenementen, optredens, landschappen,... wel. Onze eigen website (ponc.be) is in aanmaak en komt weldra online, daar kan u alle diensten terug vinden, het portfolio bekijken,... :-) Gratis & vrijblijvend advies. Kwaliteit en service primeren!! Bent u geïntereseerd en wil u meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met mij op via onderstaand formulier van kapaza.  Mijn portfolio kan u bekijken op http://www.flickr.com/photos/ponc-pictures/sets/

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten