maandag 21 maart 2011

HULP BIJ ONTWERPEN bijv: flyers

HULP BIJ ONTWERPEN bijv: flyers Wil je een reclame maken of foto's laten bewerken. Dan ben je hier aan het goede adres.u kunt mij een eigen logo doorsturen maar ik heb ook enkele voorbeelden als u mij een tip geeft wat u zoekt en wilt)Wat doe ik : - Flyer’s ontwerpen- visitekaartjes ontwerpen- enquĂȘtes maken- schema's maken- info boekjes maken- power point presentatie maken- Postkaarten.- Reclame borden.- Cadeau bonnen.- klantenkaartjes.- Geboortekaartjes.Heeft u nog verdere vragen of ik voor u iets kan maken tegen een betaalbare prijs, dan vraagt gerust naar meer informatie!Reacties via mail of telefoontelefoon : 0032 (0) 12.21.08.06Mail : Angelique.mestreech@live.nlenkele vb van mijn ontwerpen.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten