zondag 9 januari 2011

Geboorte schilderij op canvas

Geboorte schilderij op canvas Canvas schilderij, diverse maten (20x20 of bv 40x40), leuk voor op de kinderkamer. Wilt u uw geboortekaartje op een schilderij met datum of wilt u het poppetje op het dekbed ook aan de muur, mail mij een foto en ik kijk of ik het kan namaken. Is ook een superleuk geboorte kado! Heeft u een Jungle kamer en zoekt u een leeuwe, zebra of tijger ? Wilt u er een met een jongentje in shirt van Barcelona, Ajax, PSV, Anderlecht, Club Brugge of andere laat het mij weten. Of als u een andere kleur ( roze, blauw, zilver, limegroen, geel, oranje, paars etc.) wil kan ik die op verzoek voor u maken. Kijk ook bij mijn andere schilderijtjes, ik heb elfjes, feeën, ridders, een schaap, piraten en vele andere! Een geboortedatum of naam kan er nog worden bijgezet op verzoek! Prijzen zijn afhankelijk van de maten, bv 20x20 eur. 17,50, 30x30 27,50 incl. verzendkosten, voor meer prijzen laat het me even weten. Uw kunt ook een kijkje nemen op mijn website, als u een mailtje stuurt geef ik u het adres.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten